maanantaina, tammikuuta 09, 2012

If you have a minute why don't we go, talk about it somewhere only we know?

No tänään sen lisäks, et koulu alko, alko mulla myös uus harrastus eli teatteri. Oon ihan superhypermegainnoissani, kun sain sponssit porukoilta ja pääsin mukaan tonne Palatsin teatterikoulu Stagelle. Siellä samaisessa ryhmässä on myös Ona, ja muut onkin uusia tuttavuuksia. Ensivaikutelma porukasta oli tosi räväkkä, ja vaikka ite olinkin suhtkoht hiljaa siellä ja tarkkailin näin ekan tunnin (vaikka kyllä mä loppupuolelle lämpenin!), niin veikkaan, että kun tuolta joitain opin tunteen niin en IHAN niin hiljanen enää oo, kun ei toi muukaan porukka siellä nätisti rivissä istu. Meno ja tunnelma on kuitenkin mahtavaa. Olin vähän paiseissa kun joo o, mikäs siinä kun ekalla tunnilla on ja melkein kaikki muut porukasta ollu ainakin puol vuotta yhessä, mullehan toki annetaan paperi käteen ja sanotaan että mee tonne lavalle. Olin aika O__O ilmeellä varmaan ja kiipesin sit nöyränä portaat sinne. No eipä siinä mitään, luin vaan paperista 1-2 lausetta kerrallaan, ja muu porukka sieltä vastaili joka väliin aina samallalailla. Ja sit vaan piti kailottaa ja kyllähän mulla ääntä löytyy! Sit siihen tuli jotain improjuttua ja heitin jotain settiä työmaasta ja rekkakuskista? Mutta kaippa se meni ihan hyvin :D

Seuraava tunti on torstaina ja en malta odottaa. Oon haaveillu niin pitkään siitä, että pääsisin tekeen musiikkiteatteria. Ja Palatsihan on nimenomaan musiikkiteatteri. Nyt keväällä meiän ryhmä tekee Greasesta oman versionsa ja se esitetään sitten siellä Palatsin lavalla maaliskuussa muistaakseni. Todennäkösesti tuun mainostaan sitä täällä blogissa sitten kun tiedän.

Nooo ettei ihan kuvaton postaus tulis, niin laitan tähän muutaman otoksen, jotka mun kameraan pääty siks että oli vaan tylsää. Dull ? No problem. Otan vaan meikit esiin ja alan sutimaan. Jos lopputulos on onnistunut, kuvailen. Tässäpä nämä.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

6 kommenttia:

  1. Herranjestas ku oot kaunis! :o

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. ssm / voi kiitos :) ps kävin kattomassa sun blogis!

    VastaaPoista
  3. Moi, oot tosi kaunis! Ja uskon, et tuut menestyyn "mallimaailmassa" (:. Mun on pakko tarkistaa viel, et oliko uusimmassa demissä sun kuva? :) Ja jos se oli, niin onko tällä sun kaverillasi blogia? -jos on voisitko kopsata sen tähän? (: Se kuva oli ihana! Jatka samaan malliin nainen! (;

    VastaaPoista
  4. se kuva demissä missä olit oli ihan sika ihana!! ja oot tosi kaunis:)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaunis molemmille anonyymeille :) ja petralla on kyllä blogi, mutta en pysty linkkaamaan sitä näin puhelimella. Löytyy kyllä lukemistani blogeista.

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia! :)

    http://v3n-viivi.blogspot.com/

    VastaaPoista