lauantaina, helmikuuta 26, 2011

PARTY PARTY... oho en pääsekkää.

Näin menee meidän perheen tallomajärjestys; bakteerikammoset vanhukset päättää ketkä ei saa tulla tupaantuliaisiin tai valmistujaisiin.

Tänään mulla oli jonkin verran aamulämpöä, mutta laski siitä päivän mittaan ja mitä sairaudesta on enää jäljellä on kurkkukipu ja niistämisen tarve. Siltikin nää oireet esti mun pääsyn kokonaan (tai ei no ihan kokonaan mut periaatteessa) mun vanhemman veljen tupareihin ja toisen veljen valmistujaisiin, mitkä oli tämmönen yhdistetty "illallisjuttu" minne piti tulla tietenkin äiti mä iskä, sit mun pappa ja sen naisystävä, sekä mun eno. No kun iskä sano papalle siitä että olen ollut kipeänä, huom olen ollut, pappa ja salmehan tuumi että no ne ei sit tuu. Okei sit kun sitä oli märehditty tarpeeks tilanne oli se että mä en päässy sinne niin kauan kun ne oli siellä. Arvasin jo aluks että ei niillä tuu oleen kiireen kiertämää tai ajatustakaan sille, että mäkin pääsisin joskus sinne. No, lopputuloshan ilmeni niin että tässä sitä nyt vieläkin ollaan, kello on seittemän, Leo lähtee töihin kymmeneltä ja äiti ja iskä Teerenpeliin kai jo ennen sitä. Mitäs tässä, fiilikset on nyt semmoset, että aion tappaa itteni seittemänkymppisenä jotta musta ei ikinä tuu tuleen samanlaista vaivaa. Ihan ku mä oisin papan ja salmen päälle menny yskimään? Alunperin meille järjestettiin jopa erillinen autokuljetus koska ajateltiin niiden parasta.

Mua harmittaa tää tapaus erityisen paljon vaikkei iso tapahtuma ollukkaan siks, että Esa valmistu vasta nyt. Se on jotenkin vähän saamaton ihminen ja siks olin superylpee siitä kun se valmistu. Esa ei millään halunnu valmistujaisia, joten ne sit ujutettiin tohon Leon ja Angelinan tupareihin. Mähän oisin toivonu et Esa ois saanu kunnon valmistujaiset. Ja asiahan meni niin että mä olin jo pistäny vähän juhlavamman meikin ja vaatetuksen, ja vasta sit mulle kerrottiin että en pääsekään. Voin sanoo että ei tällä hetkellä oo paljoo enää siitä meikistä jäljellä... Joten toivottavasti muilla on ollu vähän parempi loman alotus.

EDIT// vanhukset on marttyyreja. Ei ne ois siitä mitään tartuntaa saanu, jos mä vaan niistän ?

2 kommenttia:

  1. Oon samaa mieltä sun kanssa, vanhukset ei kyllä oikee tajuu, että ei se niihi tartu, jos nyt et mee niitte päälle yskimää. Voi helyyy, tyhmää tämmöne ! :(

    VastaaPoista
  2. Voi jumalauta... Toi on kyl aika naurettavaa! Ite oon aina tykänny pienistäkin pippaloista ja juhliin meikkaaminen ja laittautuminen on tosi jees, niin ymmärrän sun vitutuksen. + Kylhän ny veljen valmistujaisis ois kiva olla paikalla...

    Toivottavasti sun loma vielä tästä paranee!

    VastaaPoista