lauantaina, maaliskuuta 24, 2012

You think that people would've had enough of silly love songs

Mun blogi luisuu näköjään vahvasti suuntaan "kuvailin sen ja sen kanssa" mitä oli alkukesästäkin, mutta no can do bros kun ei elämässä mitään jännittävää muuten tapahdu! Tuulia oli meillä tänään ja se halus kuvata mua, ja olin eilen bongannut miten mahtelias miljöö meidän ullakko on kuvauksia varten, joten ei muuta kun pakkelit naamaan, hiukset kiharalle ja menoks! Sit lopputuloksena oli ihan liikaa omasta mielestä hyviä kuvia. Seriously, niitä on liikaa. Ja haluisin pistää jonkun faboon profiilikuvaks (ihan kun en ois vaihtanu profiilikuvaa jo eilen kahteen kertaan... ai kuinnii vaihdan liian usein?) mutta en osaa yhtään päättää minkä laittaisin. Ehdotuksia näistä? :)
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Seuraavassa postauksessa vähän "behind the scenes" tyyppistä kuvaa eiliseltä, kun kuvailin mun kuviksen lopputyön toista osaa. Yhdistän varmaan kolmanteen osaan jonka toteutan huomenna. Sit enää editointi ja mosaiikit, ja sit voin laittaa lopullisen työn blogiin! :)

5 kommenttia:

  1. mun lemppari on kuudeks ylin! upeita kuvia!

    VastaaPoista
  2. hmmm tykkään siit itekki ja mietin et vois laittaa sen :)

    VastaaPoista
  3. mun mielestä parhaat on kakkonen ja seiska!:) upeita kaikki(:

    VastaaPoista
  4. tosi kauniita kuvia !: )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista