perjantaina, elokuuta 26, 2011

Rose Petal

Photobucket
Noniiiin heipsun taas! Jotenkin oon taas sortunu tollasiin tylsähköihin web-kamerakuviin, tosin tällä kertaa hiukan laadukkaampia koska oon iskällä.
Photobucket
Taas yks viikko räpiköity läpi ja syyslomaa odotellessahan tää aika menee. Valitettavaa myöntää että mun koulutsemppi vähän läsähti siinä about viikon jälkeen.. Mutta kyllä mä vielä nousen !! Treenimotivaatiokaan ei oo ollu suoranaisesti huipussaan, mutta kyllä mä silti ne viis tuntia viikossa aion pitää.
Photobucket
Eilen oli eka ISKO eli isoskoulutus. Siellä oli paaaljon ihmisiä ja tosi mukavanolonen porukka, ja kyllä sieltä paljon sellasia pisti silmään joihin ihan oikeesti haluis tutustua. Eiköhän siihenki tuu mahdollisuus tässä matkan varrella :) Eli jos oman seurakuntas (mikäli kävit riparin) ISKO ei oo vielä alkanu, suosittelen, koska vaikka tässä vasta yks kerta on ehtinyt olla, oon ihan kympillä mukana! Ja sit tottakai leirit! Plus meiän iskossa on aina ruokaa...
Photobucket
(Tää postaus on suht kaikenkattava) Musiikin puolelta raiskauksessa on ollu Sak Noelin Loca people (oliko ylläri), Adelen Someone like you, ja Petran kautta Hurtsin erinäiset kappaleet. Ainiin ja erikoismaininnan tällä hetkellä saa Alexandra Stanin Get back ASAP!
Photobucket
The product of the day!! Mulla on tätä IHAN KOKO AJAN huulissa! :D I'm in love. Rose & Co Apothecaryn Rose Petal Salve on an excellent all-around salve pakkauksen mukaan, mutta ite käytän tosiaan huulissa. Tää tuote tuoksuu ihan oikeesti ruusuille, sellasena miltä ne oikeestikin tuoksuu. Koostumus on jotenkin jännä mutta kevyt ja ei tahmaa yhtään. Pakkaus on siis huulirasvaks suurehko metallipurkki, ja rakastan tota! Se on vaaleenpunanen ja ympäriinsä täynnä mustalla piirrettyjä ruusuja.
Photobucket
Tollanen siis sisältä eli tollanen oranssihtava vaaleenpunanen. Ja vaikka mulla tätä ihan koko ajan on huulissa, niin siltikin imeytyy eikä jää kököks pinnalle. Love it! Suosittelen kokeilemaan. En nyt suoralta kädeltä osaa sanoa mistä löytää, koska on äidin joskus ostama mutta sittemmin hylkäämä, veikkaisin nyt ehkäpä Stockmannia ja Anttilaa.. Voin ottaa selvää ja ilmottaa sitten täällä blogissa :)

Mutta siinä tais olla mun yleispätevä tilannepäivityspostaus, kuvia tulossa kunhan saadaan ensin aurinkoa pilkahtamaan ja kuvia otetuksi, mutta teemat ja muut sovittuna yllätys yllätys Petran kanssa :)

Hauskaa viikonloppua kaikille !!!

3 kommenttia:

  1. "Plus meiän iskossa on aina ruokaa... " :D:D:D:D:D Ja mun muistaakseni oon nähny tota huulirasvaa Sokoksella, mut en oo varma ja nyt kun siel on toi remontti ni... Maybe I could sometime come to take pics with you guys?

    VastaaPoista
  2. jassu sehän täs on ollu tarkotuski!! :)

    VastaaPoista