torstaina, huhtikuuta 21, 2011

Purilaisia hennesistä

Aika kuluu järjettömän nopeesti, ja huomaan vasta jälkeenpäin etten olekaan turhan paljoo tänne kirjotellut. Pääsiäinen on tullut ihan jumalatonta vauhtia, ja ens viikolla on jo vappu! Ihan hullua... Kuitenkin, äippä toi kaupasta vähän pääsiäiskarkkeja ja ne on niin ihanan värikkäitä ja kaikkee! Tää merkitsee kevättä :)
Photobucket
Mulla on mahtunut muutamaan viikkoon ihan hirveesti tapahtumia ja nyt pääsiäisestäkin on tulossa aika tykitystä. Tänään on reenit illalla, huomenna 12-13 ja sitten illemmalla Emmin synttärit. Lauantaina olisi tarkotus mennä Miiralle ja jäädä yöksi. Sunnuntaina aika aamusta pitäis lähteä Kuopioon ja maanantaina sitten takasin. Ja tiistaina on koulua 8-19. Kyllä. Mulla on tukarikoulutus 14.00-n.19.00, mutta vaikka siinä meneekin aika kauan ei se mitään, viime tiistaina oli sama paikka sama aika ja oli tosi kivaa :) Tässä myös tuli Hennesin tilaus perille ja olin ihan kickseissä. Nää oli kaikki paitsi housut alennuksessa aika hyvinkin. Oon laiska, joten saatte etsiä hinnat H&M:n sivuilta jos kiinnostaa :D
Photobucket
Tosiaan tässä nää housut ja samalla mun hurjan persoonallinen asu. Mutta oon aaaivan rakastunut näihin housuihin! Älyttömän hyvät ja kivat päällä eikä ollut edes kalliit. Olisin halunnu samanlaiset myös semmoisena oranssinpunaisena, mutta ei ollu kokoja.
Photobucket
En tiä mitä näistä oikein sanoisin, rakastan kaikkia ja näyttää kivalta päällä :) Paitsi että toi vasemman yläkulman toppi vaatis Minna Parikat!
Photobucket
Ja siinä vaatteiden yksityiskohdat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti