maanantaina, tammikuuta 10, 2011

Back in business

Noni takasin on päästy melkein ehjänä vaikka mul nyt onki poskiontelon- ja korvatulehdus mut mitä pienistä. Lievää surumielisyyttäkin huomattavissa kun oon iha angstangst siitä et piti tulla takasin.

Mietin sen matkan aikana erilaisia postauksia mitä teille kirjottaisin tänne, mut sillon kun me mentiin autolla lentokentälle lähteäkseen, mä katoin Veradoo auringonlaskus ja Maleconia, ja mulle vaan tuli sellanen fiilis et mä en haluu jakaa tätä matkaa kenenkään muun kun parhaimpien ystävien kanssa kunnolla. Tilannehan on se, että en haluu puhua edes tapahtumista kuten tropicana, koska se tavallaan pilaa ja lyttää mun omat muistot. Ja en haluu puhua siitä miks en haluu kertoo. Joten asia on sillä käsitelty. Voin muutaman kuvan heittää sit ku oon siirtäny noi kamerasta koneelle.

Mut nyt mikäli sallitte, haaveilen hetken ja meen sit kattoon Pilvilinna joka romahti -elokuvan :)

2 kommenttia: