lauantaina, huhtikuuta 07, 2012

Kuopio city


Tän näkösenä oon tänään hillunut kaupungilla.
Oon nyt toista päivää täällä mummilassa Kuopiossa. Aluks oli suunnitelma, että lähdettäisiin äitin kanssa kaksin junalla, mutta lopputulos olikin, että mentiin isän autolla minä, äiti, kaks veljee ja toisen veljen vaimo. Hieno komppania siis. En oo pelkästään syönyt ja maannut sohvalla kuten yleensä Kuopiossa, koska Noorakin sattuu olemaan mummulassa Kuopiossa. Oon siis saanut sen kanssa viettää aikaa kaupungilla :)

Noooh eksyin tänään sitten kaupoille Nooran kanssa ja siitä huolimatta, että mulla ei oo rahaa, ostin kengät ja mekon. Way to go Hely!! Kuvaan ne nyt illalla ja oooh i'm so in love with the shoes! Huomenna laitan kuvaa blogiin, ja ostosten lisäksi muita räpsäisyjä Kuopio citystä :)

1 kommentti: